Baza wiedzy / FAQ

Doradzamy i odpowiadamy na Państwa pytania

Znajdą Państwo tutaj odpowiedzi na większość pytań powtarzających się z kategorii BISHotel, Zamek szafkowy, Zamek hotelowy i pytania przez zakupem systemu

Nie. Zamki hotelowe Be-Tech otwierane są przy pomocy kart Mifare (13,56 MHz) i inne karty nie będą z nimi współpracowały. Dodatkowo, ze względów bezpieczeństwa, karty pracujące w systemie jednego klucza Be-Tech są chronione kluczem bezpieczeństwa. Dzięki temu jedynie autoryzowane karty Mifare mogą pracować z zamkami hotelowymi Be-Tech.

Uzyskanie pomocy zdalnej – Instrukcja postępowania:

  1. Pobierz program Team Viewer Quick Support
  2. Zapisz pobierany plik np. na pulpicie
  3. Zadzwoń do opiekuna technicznego lub do działu wsparcia technicznego w celu szczegółowego opisania problemu i nawiązania zdalnego połączenia
  4. Uruchom pobrany plik i wyraź zgodę na jego uruchomienie
  5. Wyraź zgodę na zdalny dostęp naszego pracownika do komputera

Nie. Oprogramowanie może być zainstalowane lokalnie, np. na komputerze recepcyjnym, który wykorzystywany jest do meldowania gości i wystawiania kart. Oprogramowanie może również pracować w konfiguracji klient – serwer, w której kilka instancji programu korzysta ze wspólnej bazy danych.

Wszystkie zamki hotelowe Be-Tech objęte są 24 m-c gwarancją, przy montażu zamków przez naszą firmę zyskują Państwo dodatkowe 12 miesięcy gwarancji gratis. Po upływie okresu gwarancji, naprawy wykonywane są odpłatnie, istnieje również możliwość zamówienia części zamiennych do zamków hotelowych.

Do miliona cykli (jeden pełny cykl to odczyt karty, otworzenie zamka i naciśnięć klamki). Zakładając, że drzwi do pokoju hotelowego otwierane są 50 razy dziennie, żywotność zamków wyniesie ponad 50 lat.

Wiele zależy od sposobu użytkowania – jak często drzwi są otwierane oraz jakie baterie zostały zastosowane. Po włożeniu nowych baterii zamek hotelowy będzie pracował maksimum dwa lata. Zalecamy jednak wymianę baterii co 12 miesięcy. Przy niskim poziomie baterii zamek może być otworzony jeszcze około 100 razy. Dodatkowo, niski stan baterii jest sygnalizowany przy pomocy diody i sygnału dźwiękowego.

Wszystkie modele zamków hotelowych Be-Tech mogą być zainstalowane zarówno na drzwiach lewych jak i prawych. Przy składaniu zamówienia i wyborze modelu zawsze prosimy o określenie stronności drzwi, tak abyśmy mogli dostarczyć dobrą liczbę zamków lewych i prawych. Jesteśmy w stanie przygotować zamek do montażu na drzwiach o innej stronności w kilka minut, więc nawet przy pomyłce w zamówieniu nie jest to dużym problemem.

W tej chwili zamki hotelowe Be-Tech są zintegrowane z następującymi systemami hotelowymi: DM Plaza, Chart, LSI, SOHO itp.. Jeżeli korzystasz z któregoś z tych programów, to zamki hotelowe Be-Tech będą z nim współpracowały. Jeżeli korzystają Państwo z innego rozwiązania lub chcą Państwo zintegrować zamki hotelowe Be-Tech z autorskim rozwiązaniem, dostarczamy niezbędne do tego biblioteki programistyczne. W tym celu trzeba się z nami skontaktować.

Tak. Zamki hotelowe Be-Tech w obrębie jednego obiektu mogą być otwierane tym samym kluczem mechanicznym. Jeżeli są Państwo zainteresowani takim systemem prosimy o zgłoszenie tego przy składaniu zamówienia. Drugą opcją jest dedykowany klucz mechaniczny (inny) dla każdego z zamków. Niezależnie od wyboru rodzaju klucza mechanicznego, zamki hotelowe Be-Tech pracujące w jednym obiekcie mogą być otwierane przy pomocy jednej karty menadżera hotelu.

Zgubioną kartę można anulować i wydać jej duplikat. Przy wydaniu duplikatu, zgubiona karta traci ważność i nie otworzy pokoju, do którego była przypisana.

Konieczny jest kontakt z nami w celu sprawdzenia możliwości wywiercenie nowych otworów i montaż zamka wpuszczanego. Szczególnie dobrze sprawdza się w tej sytuacji zamek hotelowy Monako, który ze względu na trochę większy rozmiar zakrywa dziury po starych zamkach mechanicznych. Można dołożyć również, podkładki asymetryczne do jeszcze lepszego efektu.

Możliwość:

  • Wykonanie nowych otworów i montaż standardowego (wpuszczanego) zamka hotelowego firmy Be-Tech na drzwiach hotelowych

Zamawiając drzwi wygodnie jest poprosić dostawcę o przygotowanie otworów pod wybrany model zamka. Przyspieszy to i usprawni proces instalacji zamków hotelowych. Szablony wiercenia dla poszczególnych modeli dostępne są na stronie zamków hotelowych w dziale do „Do pobrania”.

Tak. Na tym właśnie polega system jednego klucza – gość ma dostęp do swojego pokoju oraz pozostałych atrakcji oferowanych przez hotel korzystając z jednej karty. Uprawnienia dostępu są programowane przez recepcjonistę przy pomocy oprogramowania hotelowego.

Tak. Programując kartę personelu ustala się godziny w których mogą one otwierać pokój. Jeżeli gość zamknie zamek od środka, to personel sprzątający nie będzie mógł otworzyć zamka kartą nawet w ustalonych godzinach. Inne uprawnienia ma natomiast karta menadżera, która ze względów bezpieczeństwa, otwiera wszystkie zamki w obiekcie, nawet jeżeli są zamknięte od środka.

Tak. W celu omówienia szczegółów prosimy o kontakt

Nie. Karty Mifare, które wykorzystywane są w systemie jednego klucza Be-Tech są praktycznie nie do skopiowania, więc stosowanie elektronicznych zamków hotelowych na kartę eliminuje możliwość podrobienia klucza. Co więcej, w przypadku zgubienia lub kradzieży karty, może ona zostać zablokowana i nie będzie otwierała drzwi do pokoju. Po wymeldowaniu gościa z pokoju jego karta traci ważność i nie może być użyta aż do ponownego zaprogramowania. Zamki hotelowe Be-Tech wyposażone są w pamięć, w której rejestrowane są ostatnie zdarzenia (kto otwierał zamek, o której godzinie, itd.). Eliminuje to całkowicie możliwość otworzenia drzwi bez pozostawienia po sobie śladów.

Zamek hotelowy Be-Tech Monako/ Shadow II ich praca jest możliwa w wilgotności od od 20% do 93% i może być montowany na zewnątrz. Podana temperatura pracy zamków (-10 do +50 stopni Celsjusza) dotyczy elektroniki i baterii, które znajdują się w wewnętrznej części zamka, przez co nie są narażone na bezpośrednie działanie niskich temperatur nawet w okresie zimowym. Montując zamek na drzwiach zewnętrznych trzeba się jednak liczyć z częstszymi konserwacjami zamka ze względu na mniej przyjazne warunki pracy (wilgoć, kurz, itd.).

W niektórych przypadkach, po aktualizacji systemu operacyjnego jest wymagane ponowne nadanie kodu rejestracji.

Najszybszą drogą usunięcia awarii jest kontakt do Nas, po weryfikacji obiektu generujemy kod.

Zmiana czasu z letniego na zimowy i odwrotnie z zimowego na letni wpływa na pracę systemu Be- Tech:

Brak zmiany czasu może powodować problemy:

  • skrócona doba klienta o godzinę, co skutkuję wcześniejszą terminacją karty gościa i brak możliwości otwarcia pokoju.
  • działanie karty dopiera za godzinę od momentu zaprogramowania karty

Aktualizację zamków wykonujemy za pomocą karty S70 + program BISHotel

[ESC] lub